lördag 14 maj 2011

Mischmasch

vid tangenterna: Jessica kl. 21:38
Faaan vad det stör mig att de fortfarande inte återställt alla inlägg och kommentarer från i torsdags! Gaaaah. Kan liksom inte släppa det.


HALLÅÅÅÅÅ hur UNDERBART är det inte att BLUE har återvänt från det förgångna och representerar the UK i Eurovision?! Och låten är ju GRYM! Jag håller faktiskt på dem idag... utöver Saade Ekorrgos, förstås.




Bobon ringde mig förut, hon och Robert är barnfria idag för Roberts föräldrar krävde att få ha Tuva för sig själva, typ. Haha. Så Bobon och R åkte in till stan, checkade in på Clarion och gick runt i affärer hela dagen. När hon ringde hade de hunnit ta sig några glas på Söder och ville få in oss dit för att göra dem sällskap. Då hade precis Tobbis kilat iväg till Freja med Danne & Dennis medan jag hade gosat in mig här hemma (vi åt middag hos La Petterssons - grillat!! Gott!!) så det var lite dålig timing. Aaaanyways, hon berättade att de hade köpt följande:
* Strumpor till Robert
* Ansiktsrengöring från Nivea till Bobon (Lina alltså)
* Leksaker och kläder till Tuva.
Hahahaha. De är så söta.

Jag har planterat om min växtbalja som jag fick av mutti när jag fyllde förra året idag! En jordgubbsplanta, en klättrande sak (typ luktärt-liknande?), en (ett?) lejongap och en lavendel. Sååå fint!
Jag har ingen aning om ifall dessa växter är optimala att plantera ihop men det lär ju visa sig. Ehum. Fint blev det i alla fall!

Jag dricker just nu en Loka som jag missat fram till nu; Jordgubb & guava. GOTT! Annars är Krusbär & päron min favvo (utöver LA-besöket med kokos, förstås!). 
Bara så att ni vet. Anteckna i era små block.

NU ÄR DET DAGS FÖR SAADE!

2 kommentarer :

Unknown on 14 maj 2011 kl. 22:05 sa...

Det blev ju jättefint, det går säkert bra med dem tillsammans.
Love you, mutti

Jessica on 14 maj 2011 kl. 22:35 sa...

Jaa, jag klarade det helt själv! Stolt! LOVE YOU!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos