tisdag 27 december 2011

Reindeer♥

vid tangenterna: Jessica kl. 16:12
Här har ni min ren, julpynt-figuren som jag visste skulle få komma hem till oss vare sig det var rea eller ej! :D

När jag var på hamnis och klädde granen med Pulia den 23:e så blev jag totalt kär i denna ren som Kerstin hittat på Åsa & Årstiderna. Hon berättade att hon liksom inte hade kunnat motstå honom... Och när den svårflörtade Kerstin faller pladask för något så talar det om exakt hur oemotståndlig den faktiskt är, hahah. ;)
Idag drog jag med mig Tobbis till affären - och lyckades haffa den allra sista som hon hade! Ihhhhp! Inte på rea, men 249 kr var ett helt överkomligt pris för något som jag vet att jag skulle ångrat så fruktansvärt mycket om jag inte köpte när jag hade chansen. Ohhhh vad jag längtar till nästa år, då ska den få komma fram redan till advent!:D
Visst ser den glad och go ut? Hihii.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos