måndag 28 maj 2012

Testar en ny måltidsersättning (whoooaaa, wild´n crazy!)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:03
Jag har använt mig av Charlotte Perrellis Fit & Smart-måltidsersättning i ett drygt år nu (under de perioder jag ätit detta, alltså) och jag gillar den verkligen - det är den första av alla dessa produkter som jag verkligen tycker smakar BRA. Men man tröttnar ju ändå, i synnerhet eftersom jag har proteinpulvret med samma smak (strawberry) också. Dessutom så gillar jag ju att testa nya produkter, så nu slog jag efter mycket velande slag i saken och beställde en förpackning Ultra Loss Shake från Biotech USA i smaken Strawberry/Vanilla. Hoppas verkligen att den inte är skitäcklig i a f... Haha! :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos