söndag 8 juli 2012

Nu kör vi!

vid tangenterna: Jessica kl. 21:29
Nu har jag mina tre sista dagar innan semestern framför mig. 05.00 - 13.30 måndag & tisdag och 08.00 - 16.00 på onsdag. Sedan är det BYEBYE WORKIEEE!! Och efter semestern: HELLOUHELLOU PLUGGIS! 
Jag ska gå och lägga mig, men drar mig lite för det eftersom mitt sätt att varva ner när jag måste gå och lägga mig tidigt är att lägga mig och kolla på tv - men just nu har vi ingen tv i sovrummet för tjock-tv´n vi hade där började nästan brinna tidigare i veckan (det glödde i den och luktade rök), så den är skrotad nu och en ny beställd nu ikväll. Trevligt med en fin liten plattis, men jobbigt att behöva vänta. Hehe. 
JAJA. Jag tycker att regnet kan se till att hålla sig undan när jag ska till jobbet imorgon och den här luftfuktigheten får gärna också lätta så att det känns åtminstone liiite värt att ta på lite smink och fixa lite med håret. Men nu: Gonatt!
Läser om Ann Brashares (Systrar i jeans-författaren) första "vuxenroman". Älskar den.
Drog mig lite för det eftersom jag vet att den blir ganska sorglig - men den är så fin. Titeln kanske låter lite klyschig, men det är i så fall vilseledande, trust me.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos