tisdag 15 januari 2013

Macadamia Natural Oil - En kärleksförklaring

vid tangenterna: Jessica kl. 22:38
Känner att jag har någon slags PLIKT att tipsa er om det bästa schampoot och inpackningen för ett ledset hår: Macadamia Natural Oil.♥♥ Jag testade en liten flaska av schampoot och leave-in-balsamet för ett par år sedan och var nöjd, men jag beställde dem inte igen. Har ingen anng om varför. DEt var i samma veva som vi köpte lägenheten, så jag hade väl helt enkelt annat att tänka på. Leave-in-produkten hade jag som substitut för Philip B´s Lovin´ Leave-In eftersom den var omöjlig att få tag på just då och jag minns att jag var supernöjd med den. Ingen annan liknande produkt har ju liksom ens kommit i närheten av att kunna jämföras med Philip B´s, så det var STORT. Nu efter jul och nyår så ruttnade jag på att mitt hår var/är så ledset efter sommarens blekningar, höstens färgning och vinterns torra luft, så jag klickade desperat hem dessa raringar från eleven
Åh. Tänk att bra hårprodukter kan göra en så lycklig. Det kommer ta lite tid för mitt hår att bli sådär friskt och glatt som det var för ett år sedan igen, men tack vare dessa så kommer det gå snabbare än det hade gjort med de schampoon (som också är bra - men inte lika effektiva) jag hade innan.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos