torsdag 2 maj 2013

Bra saker, 2:a maj 2013 - BILD EDITION (whoaa)

vid tangenterna: Jessica kl. 14:30
 Martina Haag´s krönikesamling "Heja, Heja!" - Jag äger alla Martinas samlingar av krönikor, men som träningsfantast så blev jag faktiskt lite extra förtjust i just den här även om löpning kanske inte är just min nisch.
Jag blev superpeppad av att läsa den och har läst om någon slumpvis utvald krönika ibland bara för att finna lite extra tränings-inspiration. Just nu så har jag dock beordrat Jenny att läsa den;)
 Det där klyschiga uttrycket "Vardagslyx" - Jag hämtade ut ett paket från tefrossa idag, innehållandes dessa två fantastiska objekt. Dunderhonungen är magisk. Fo real.
Smaken påminner om Lemon curd.♥ *glittrande ögon*
Chai syrupen har jag inte hunnit testa än, men förväntningarna är minst sagt höga med tanke på att just den varianten av chai (sirap + varm mjölk - helst soja) är min senaste kärlek i varm dryckesväg.
Latte, sol & runda solglasögon - Ja, det pretty much sums it up.
(Jag glömde ta med en KeepCup i väskan, känner mig som en miljöbov nu varje gång jag måste ta en pappersmugg. Sadface på det.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos