torsdag 29 augusti 2013

16.49

vid tangenterna: Jessica kl. 17:03
Hej hej hej.
Jag leder just nu en auktion på tradera. Vad det gäller? Jo, DEN HELIGA GRAALEN för oss Sims 2-nördar: Livet i lägenhet. Det var den sista expansionen som kom till 2:an, jag tror den lanserades nästan samtidigt som The Sims 3 hade sin release eller åtminstone väldigt kort tid innan. Jag antar att det är därför den är så svår att få tag på nu - de såg väl ingen mening med att göra fler upplagor när den första var slut? Helt fucking omöjlig har den varit att lägga vantarna på. Jag räknar typ inte med att vinna den här auktionen ens. MEN HOPPET LEVER.

update 18.36
Goddammit!!! Någon jävel och jag satt och hetsbudade sista minuten. Den där minuten var fan inte EN, det var typ 30 (kändes det som). Jävla rövhål också.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos