fredag 4 oktober 2013

Efterlängtade fredag!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:10
God morgon!
Jag har ätit superfrukost (gröt, surdegsbröd från Konditoriet och givetvis en jättekopp med te) framför Hollywoodfruarna som jag glömde bort (!!) i tisdags kväll. Vi kollade på Sons of Anarchy istället. Det är fan den bästa serien... typ ever. Vi har plöjt en säsong i veckan de senaste tre veckorna. (Om det inte hade varit för att vi kollar på det tillsammans och jag därför måste anpassa mig efter Tobbes arbetstider och sånt tjafs - hehe - så hade jag nog varit ikapp den 6:e säsongen nu.)
Outlaws, irländare, killar med ärr, skägg och ovårdat hår och den ultimata supermorsan (som bokstavligt talat kliver över lik för sin familj)... Och överallt dessa GRYMMA MUSTASCHER!!! KAN DET BLI BÄTTRE? EHHHHHHH - NEJ??

Jag tänkte vika förmiddagen åt att plugga lite, sedan träna - därefter blir det fan HELG.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos